Kráľovstvo spodnej bielizne Sandra Veronesiho: aj v tejto oblasti má podnikanie zmysel

Výroba spodnej bielizne pre dámy a pánov patrí dnes k výnosnému druhu podnikania, pretože ľudia jej nákupu venujú oveľa väčšiu pozornosť ako to bolo v minulosti. Už to nie sú len obyčajné biele tielka či bavlnené nohavičky, moderný človek sa chce cítiť pohodlne a zároveň príťažlivo aj v týchto kúskoch oblečenia.

asdijka.jpg
 
Slušný spôsob obživy
O obľúbenosti spodnej bielzne by vedel hovoriť aj majiteľ jednej z najznámejších firiem na jej výrobu, ktorá má názov Calzedonia, Sandro Veronesi. Firma začínala na severe Talianska a v súčasnosti jej patrí 3. miesto na svete medzi úspešnými producentmi spodných odevov. Zamestnáva viac ako 3200 ľudí na celom svete, prevádzky má vo vyše 30 krajinách v počte 4200 predajných miest a ročne predá bielizeň za takmer 2,3 miliardy eur. Calzedonia patrí spolu s Falconeri, Tezenis a Intimissimi do skupiny Veronesiho firiem. Produkujú spodnú bielizeň, plavky aj pletené odevy, no okrem toho sa venuje aj vínu, vlastní obchody a reštaurácie značky Signorvino.
 
Neviditeľné oblečenie
Značka Calzedonia je na trhu od roku 1993 ako samostatný subjekt. Jej zakladateľ o svojom úspechu hovorí, že ho dosiahol vďaka svojej neustálej snahe o dostupnú cenu za primeranú kvalitu. Podľa neho spodné odevy nie sú šperky, ktoré by sa mali predávať za 500 eur, ale iba odevy, ktoré pod vrchným oblečením aj tak celý deň nevidieť.

modní přehlídka.jpg
 
Výroba siaha až do Ázie
Hlavné dielne na výrobu sú lokalizované na Srí Lanke, ale menšie sa nachádzajú aj v Rumunsku, Bulharsku či Srbsku a naposledy ich spustili aj v Etiópii. Viac ako 50 ­% ziskov firmy pochádza zo zahraničia, pobočky sa rozširujú smerom do Ázie, hlavne do Číny, kde by ich koncom roka 2020 firma mala sprevádzkovať asi 100. V tomto regióne však výrobca musí prispôsobiť výrobu konzervatívnejším požiadavkám tamojších zákazníčok, ktoré v tejto oblasti nerady experimentujú.