Modernizovaná Suzuki Vitara

Suzuki Vitara je medzi novinármi považovaná za vozidlo pre široké masy. Je naozaj vzhľadovo veľmi podarené auto. Má veľmi sviežu a zaujímavú masku, drsné, moderné svetlá, zaujímavo hranatý vzhľad a celkovo i široká a vysoká je tak akurát. Batožinový priestor nie je obrovský, ale jeho dvojité dno poteší.
 Suzuki Vitara
·         Veľmi silný motor, preplňovaná tisícštyrstovka utiahne v pohode aj plne naložené auto bez najmenších problémov. Jeho spotreba sa pohybuje okolo 6,5 litrov na sto kilometrov. S výkonom 103 kW zažijete veľmi príjemnú jazdu.
 
·         Druhou možnosťou je dieselový agregát s obsahom 1,6 litrov, ten je svižnejší a o jeden a pol litra na sto kilometrov šetrnejší, ale u tejto varianty motora musíte riešiť výmenu filtra pevných častíc, čo býva veľký problém pre jeho vodiča.
 
·         Veľmi moderne na vozidle vyzerá dvojfarebné lakovanie, ale to dostanete za príplatok asi 800 EUR. Ak navyše budete požadovať ešte metalízovaný lak, zaplatíte ďalších 450 eur. A ak hovoríme o príplatkoch, tak uvedieme ešte jeden. Za príplatok 1300 eur dostanete náhon na všetky štyri kolesá.
 interiér Suzuki
·         Motorová jednotka je prevzatá a upravená od talianskeho Fiatu. Je síce trochu hlučnejší, ale priemerná spotreba je len 5,5 litrov na sto kilometrov, čo je na SUV veľmi dobré. Ústrojenstvo motora 4WD má 120koňový štvorvalec s krútiacim momentom 30 Nm.
 
·         Manuálna prevodovka má príjemné dlhé dráhy radenia a na šiesty stupeň točí auto pri rýchlosti 140 km / hodinu, len 2300 otáčok, vďaka ktorým je veľmi nízka spotreba.
 
·         Ďalším vybavením vozidla je elektromagnetická lamelová spojka. Do rýchlosti 60 km za hodinu možno zamknúť pomer náprav, takže motor posiela silu na predné aj zadné kolesá rovnomerne.
 
·         Pre terén je Vitara uspôsobená svetlou výškou 18,5 cm, čo umožňuje vozidlu prekonať aj menší brod. Čo sa týka kolies, majú ráfik relatívne nízko, čo v teréne trochu obmedzuje, ale naopak zasa nahráva vyšším limitom športovej jazdy.